Українська мова 11 –А клас на
31.01.2024.
Особливості складання повідомлення на
електронному носії ( електронна пошта)
Тепер вже нікому не
здається дивовижним процес пересилки текстових і інших файлів, будь-яких типів
цифрових даних подібного до звичайного поштового листування. Проте саме з
появою електронної пошти зв'язок між людьми став зручнішим у всіх відношеннях,
не дивлячись на географічні відстані, а обмін інформацією набув більших
можливостей. Сьогодні в Інтернеті існує
велика кількість корисних електронних сервісів для оперативного обміну
інформацією.
1.
Манери
людини – це дзеркало, у якому видно її портрет (Й. Гете)
2.
Доля
людства залежить не від технічного прогресу, а від морального розвитку громадян
(А. Ейнштейн)
3.
« Будь
ласка» не кланяється, а «спасибі» спини не гне. (Народна творчість)
Людство розмовляє по
телефону вже більше століття. Мистецтво ведення телефонних розмов полягає в
тому, щоб в мінімально короткий проміжок часу повідомляти все, що слід і
отримати відповідь
Основною особливістю
телефонної розмови є відсутність візуального контакту між співрозмовниками,
тому міміка і жести втрачають своє значення при даному виді мовленні.
Основними недоліками телефонної розмови є
обмеженість у часі та можливість появи технічних перешкод. Однак , на мою думку
, суттєвими перевагами телефонної розмови над іншими видами є швидкість
реагування на інформацію, оперативність передачі інформації , можливість
дистанційного керування діями, зручність.
Отже , основою успішної телефонної розмови є компетентність , тактовність , доброзичливість , володіння прийомами введення бесіди . Важливо , щоб службова телефонна розмова велася у спокійному тоні і викликала позитивні емоції . Самому ж потрібно говорити рівно , стримано , старатися не перебивати співрозмовника.
Запам’ятайте!
1.Назвіть перед розмовою своє П І П.
2.Не питайте, як звуть людину, яка відповіла на ваш дзвінок.
3.Поясніть, навіщо ви зателефонували.
4.Говоріть коротко, зрозуміло.
5.Попросіть пробачення у людини, якщо ви телефонуєте їй додому для
ділової розмови.
6.Попросіть пробачення у людини, якщо ви зателефонували їй після 10
год. вечора або до 9 год. ранку.
7.Якщо ви подзвонили додому незнайомій людині, поясніть їй, хто з ваших
спільних знайомих рекомендував вам це зробити і дав номер телефону.
1. Кожен лист має мати тему, де слід у кількох словах указати головну думку повідомлення.
2.
Намагайтеся, щоб розміри, форма та стиль листа
відповідали його призначенню.
3.
Тримайтеся визначеної теми. Якщо виникне
бажання повідомити адресату інформацію стосовно іншого питання, зробіть це
окремим листом.
4.
Не
слід в електронному листі подавати приватну інформацію.
5.
Відповідаючи на чийсь електронний лист,
цитуйте оригінальне повідомлення для того, щоб можна було відновити контекст
вашої відповіді.
6.
Будьте ввічливими, використовуйте слова
подяки, побажань, привітань.
7.
Дбайте про орфографічну та пунктуаційну
грамотність листа.
8.
Ставте підпис у кінці повідомлення.
Використовуйте вирази на кшталт: З повагою; З найкращими
побажаннями; З повагою та побажаннями творчої наснаги тощо.
Сучасну діяльність
життя не можливо уявити без телефона. Завдяки
йому багаторазово підвищується оперативність рішень багатьох проблем і питань, немає
необхідності писати листи, телеграми,а також здійснювати поїздки в інші
установи,міста для вирішення якихось справ. По телефону можна зробити дуже
багато, а саме : провести переговори, дати розпорядження.
Дуже часто першим кроком до вкладання ділового договору є телефонна розмова.
По телефону здійснюються переговори, домовляються про важливі ділові зустрічі, вирішують
численні оперативні питання, надають консультації, звертаються з проханнями,
висловлюють подяки і вибачення.
Отже, якщо людина ділова і цілеспрямована, якщо турбується про власний
авторитет, а також про престиж організації яку вона представила, то вона
повинна володіти певними принципами поведінки у телефоному спілкуванні. Але на
жаль, вміння говорити по телефону не передається по спадковості. Культурою
спілкування по телефону володіє не кожен.
Тому наше завдання сьогодні: розглянути основні правила етикету ведення телефонної рзмови. Адже
телефона розмова – це один із видів усного мовлення, до того ж доволі
специфічний.
електронна
пошта — електронний аналог звичайної пошти. З її допомогою ви можете:
-
надсилати повідомлення (листи);
-
отримувати листи на власну електронну скриньку;
-
відповідати на листи автоматично, використовуючи їхні адреси;
-
розсилати копії листа відразу декільком адресатам;
-
переправляти отриманий лист за іншою адресою;
- використовувати замість
адрес (числових або доменних iмeн) логічні iмeна;
- створювати кілька підрозділів
поштової скриньки для рiзного роду кореспонденції;
- включати у листи файли
(тeкстовi документи, графiчнi зо-браження, музичні файли тощо).
Для
того щоб мати можливість обмiнюватися листами через електронну пошту,
користувач повинен мати доступ до мeрeжi Інтернет та зареєстровану поштову
скриньку на одному з поштових сeрвeрiв.
Електронна
поштова скринька — це область пам'яті на одному з мережних комп'ютeрiв поштового
сервера. Доступ до цієї області здійснюється за адресою, що надаеться
абонентов, i паролем, який абонент вигадує
сам. Пароль відомий тiльки абонeнтовi й мережному комп'ютеру. Одержавши адресу
своеї поштової скриньки, користувач може повідомити її друзям, знайомим. Кожен
абонент електронної пошти може надсилати листа будь-якому іншому абонентові
вказавши в посланнi його поштову адресу. Але зробити це можна, тільки повідомивши
комп'ютерній мeрeжi свою поштову адресу i пароль (як доказ того, що це дійсно власник скриньки).
Комментариев нет:
Отправить комментарий